Fresh

Ok. Älskar att ta hand om mig själv och vårda mitt yttre eller vad man ska säga. Så jag kör på detta ca en gång i veckan. 
Detta behöver du:
  • Fotfil
  • Kroppsskrubb
  • Ansiktsskrubb
  • Babyolja
  • Bodylotion
  • Hårinpackning
  • Ansiktsmask
Man tar helt enkelt en dusch där man skrubbar kroppen ordentligt, ansiktet också (inte lika hårt såklart haha), kör inpackningen och även använder babyoljan som duschcreme. Jag tycker att den passar perfekt nu på vintern när man vill ha babylen hud.
Efter duschen smörjer du in dig med valfri lotion. Kör på en ansiktsmask, fixar dina naglar under tiden och sen tvättar du bara bort masken och smörjer in ansiktet så är du klar!
Dessa två produkter från nivea köpte jag igår och jag fullkomligt älskar de! Ansiktsskrubben gör ditt ansikte jätte lent!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tack för tipset =)) Vad har du för planer för ikväll då ?

2010-03-12 @ 21:10:00
URL: http://ndiamond.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej på dig !

Allt bra med dig ?

Svara gärna på min dagens fråga : Tänker du blogga under sommarlovet, eller ska du njuta av solen och vara med vännerna ?



Kram // Naimaifinland



ps: I min kommentar ruta står det : Skriv t.ex '' siffran 3 med bokstäver ''Då ska du skriva siffran med Bokstäver !

2010-03-13 @ 10:55:22
URL: http://www.naima.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0