Värme

Längtar till värmen. Bara lite solstrålar och ingen snö så att man iaf kan klä sig så man ser normal ut...
Nu har jag ringt flera vänner och skrattat med de i timmar. Längtar till denna termin där jag kommer ha mer tid över för jag kommer skära ner på jobbet! Ska träffa de nästa vecka, vissa pluggar i jönköping och ska tillbaka och andra jobbar så nu har vi bestämt nästa vecka iaf! cant wait, det är mitt riktiga gäng det där. Ingen av de bor i tälje och nu har en flyttat till söder! Ahh ska hälsa på och hänga där nu innan hon flyttar till odenplan(Die)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ändra din header och design? din blogg känns så tråkig nu och jag har ändå hängt med sen silviastyle tiden!

2010-01-06 @ 21:20:26
Postat av: Silvia

Joo har tänkt på det jätte mycket men det är bara det att det är så svårt! Det är en massa koder och sånt man ska kunna haha. Det tar tid men har tänkt fixa det:) Fan va kuul, trogen läsare! Säg bara till om det är något speciellt ni vill läsa;)

2010-01-07 @ 01:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0