Funny

Hahaha. Jag tycker det är skit roligt att typ de flesta av mina läsare kommer mitt i natten hahaha ingen läser mig mitt på dagen ahahahha! Det är perfekt då jag aldrig hinner uppdatera under dagen i vanliga fall. Fast idag har jag varit duktig faktiskt. 
Jag har egentligen så mycket att lägga upp men hinner aldrig. En massa shopping, ställen, folk, tips, plagg jag sett alltså massor men som sagt hinner inte:(.
Förhoppningsvis blir det bättre nu när jag ska skära ner på the working. Not my cup of tea. Haha. Älskar att plugga mycket mer. Trivs så bra i min skola, att sitta där plugga och umgås är bland det bästa som finns! Och när jag har jobbat så mycket så var jag aldrig i skolan. No more, denna termin ska jag slita häcken av mig på c-uppsatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0