Sleepwalking

Aaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: nina

Tja! :) Jättebra blogg, har exakt samma smak som dig så jag klickar mig in här flera ggr om dagen för att kika på snygga dig!! En fråga bara, hur lång är du? Jag är över 1,70 men äääälskar höga klackar... har dock en stackars pojkvän som är typ samma längd som jag...och han får lida när jag spatserar runt i mina 10-11 cmrs..haha... Ska man bry sig? :)

2010-02-10 @ 11:50:24
Postat av: Silvia

Hej! Tackar, Jag är 1.60 så jag är kort hehe. Däremot är det skiitsnyggt med klackar på långa tjejer! Du ska inte bry dig om att vara längre än din kille! Kan ska kunna "bära" upp dig som sin snyggaste accessoar ändå! Inget att bry sig om faktiskt, kolla på det som något sexigt istället;) du har väl sett claudia schiffer och hennes man haha.

2010-02-11 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0