Alla hjärtans dag outfits

Jag vet att jag skulle tipsa om saker man skulle ha på sig på alla hjärtans dag men det blev inte av.
Men kan visa vad jag skulle satsa på om jag hade gått på någon fest iaf. Klart jag hade kört på temat rött eller rosa haha.
Denna klänning skulle jag lätt ha. 
Eller något i stil med denna outfit.
Vill man vara lite mer nerklädd (jag är alltid för överklädd haha) så kan man satsa på skinnbyxor/skinntights med ett vitt slappt linne/någon fin topp och någon fin väst/kavaj över med röda naglar och rött läppstift!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söötast är du silvia

2010-02-14 @ 18:59:47
Postat av: Silvia

haha usch var så dålig på dessa bilder men tack haha

2010-02-14 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0