Schleeep.


Kommentarer
Postat av: b

har du tips på vart man kan fixa naglar, gele o sånt i södertälje? , helst nått billigt ställe eftersom man är student o inte har mkt pengar..

älskar din blogg =)

2009-10-03 @ 14:40:59
Postat av: Silvia

Åhh gud jag är så dålig på sånt då jag aldrig har fixat mina naglar hos någon. Däremot vet jag att vissa vänner och kusiner har gått till en tjej som heter Rana i ronna, i rösberga och hon tar typ 250 eller 300 kr. Det är billigare än de andra ställena som tar typ 500:)



Tack tack, om jag får reda på någon duktig och billig så gör jag ett inlägg om det!



2009-10-03 @ 15:31:56
Postat av: b

tack så mkt för svar!!!

vet du vart det ligger exakt. har inte hört talas om rösberga förut :p



btw klänningen från topshop är amaziiiing :D

2009-10-03 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0