Wihiii

Hittade en kartong full med vår skor som jag hade lagt undan! Nu har jag tio extra skot till vår och sommar, jag som hade tänkt att köpa flera ballerina skor och sandaler för jag inte hitta mina! Dum man får vara, de låg i en stor kartong över garderoben hahahaha. Hittade mina jessica simpson skor som jag äääälskar också:D

Men det saknas ändå två par ballerinas från topshop...guldfärgade och beiga. Tror min mamma har kastat de. Jävla skit. Vad är det med syrian morsor?? De tror de kan kasta något bara för att det ligger många av samma sort framme??!!

Nej nu ska jag fixa min sko garderob. 

Svart dominerar. Något jag har försökt att ändra på nu i senare tid.




T o m oanvända från förra året. De är snyggare i verkligheten, bara lyser helt rosa! Men de är hårda mot fötterna fan...


Och mitt "nya" hår. Bara baby håret har blivit ljusare, resten är som det var innan, thank god.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0