Vill ha

Miu miu. 

Behöver en ny väska. Måste investera i en. Ska det bli louis eller miu miu?? 


Vill ha den rosa. Men svart passar nog bäst med allt. Men den rosa fan...




Så jävla fula när de är oslitna. Men en klassiker. 

Det roliga är att alla ändå tror att man har falska väskor här även om man lagt ner tusentals lappar för något man kunde köpt för ett par hundringar, om ens det. På en marknad i Turkiet. Haha. Hatar att det är så! Men jag är all for the feeling, lägger hellre mycket pengar på en väska jag kan ha i år och dar än en som går sönder efter en vecka. Helt annan känsla.

Borde ha köpt i usa fan, så jävla blåst jag är. Men kunde inte bestämma mig där...kollade på mycket marc jacobs, men jag hade aldrig använt den i sverige så det var tur det.

Aja, den största frågan är väl vem som ska sponsra mig. Ahahahahaha.

Ska försöka spara lite, göra reklam för pappa att jag kan spara och få sponsring på resten ahahaha ajj tycker jag är så rolig ibland hahaha NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0