När man kollar igenom gamla bilder

Kan lika gärna bjuda på mig själv haha. Bilder från när jag var i usa i somras. Fan vad jag saknar, vill dit igen.

Jag kan ju tillägga att jag gick upp i vikt där (flera kilo ja man ser hahaha), så ni inte får chock nu:P hahaha.



Chillade ute på trädgården. Det var alltid fint väder.

Testade världens vackraste ring. Blev kär. Tror ni den kommer sitta på mitt finger nån dag:P




Den var verkligen perfekt. Tror det var en 20 karats diamantring, kommer inte ihåg vilken skärning. Ser ni hur perfekt den är eller!!!!!


Den här kan man inte heller klaga på. Svart skuren diamant. Kusinen som designa den, klockren.

Nu kommer lite fula och konstiga bilder på mig men vem fan bryr sig, kolla ringen jag visar. En gul diamant, kommer inte ihåg hur stor den var, men den var stor, och så var det vita mindre diamanter runt den.






Rodeo drive.


Jag tog bilder överallt. Även där det var ombyggnad haha.


Det var en arab kille som körde den här. Jag blev så glad att se nån som jag kände igen "hemifrån" att jag tog bilder och bara skrek ARAABBERRRRR ahahahaha jag säger det skönt alltså ni ska bara höra hahahaha.


Agent provocateur. Sexigaste underkläderna.


Utanför fred segal. Bajs affär kändisar handlar i, hitta typ ingenting. Eller jo ett par marc jacobs solisar men köpte inte de och jag ÅNGRAR!


Paul smith hade coolaste byggnaden iaf.


WELCOME TO HOLLYWOOD. 

Jag passade in där perfekt, I PROMISE!


Kodak theatre. Där har de ju gala och allt, tror oscars galan hålls där om jag inte har fel. De spelade in en pratshow när vi var där så vi fick se kändisar gå på röda mattan. Jag är så kort att jag fick noll bilder.


Känner ni igen denna från rush hour haha.


Jag fick skit många kompisar haha. Åhh vad kul det var!!


Vi blev vänner till slut. Varför kunde han inte vara johnny depp på riktigt?!


Klockren bild. Spindelmannen digga mig på allvar asså hahahahaha.


Brorsans dröm.


Min dröm.

Är jag pimp eller är jag pimp. Pahahahaha. Kan tillägga att de älskade mig.


Obligatoriskt.


När natten kom blev det galet. haha.


Hahahahaha vid poolen. Brorsan ska alltid spänna pahahaha.


Jag var alltid rädd för att gå nära...kan säga att jag blev påhoppad.


Mina tjejer<3 Hoppas de kommer till sverige nu på sommaren. Hahahaha vi levde som high school ungdomar eller vad man ska säga. vi t o m spraya ner en tjejs hus med såna burkar som sprutar ut skit ahahahahah. Det var mitt i natten. Och det var drama. Vi smög ut med bilen ett par tjejer. Och totalt spray ner huset och uppfarten och sprang därifrån. HIT AND RUN. Det var hus som i OC, ni vet serien. Det är visst så man gör när man tjafsar med någon...det skulle vara toalett papper i början, men deras kompis kom med burkarna. Orka vara fjuttkriminell pahahahha.

Nästa dag fick vi reda på att det var fel hus. Killen som sa adressen sa fel, tror ni det var med flit?:P


Fettfri glass. Som man häller en massa godis och sånt över, så den blir mer onyttig än nyttig ändå...


Utanför en klädbutik vid bilen. Deras butiker hade öppet skit sent. Kan inte vi ha det så?


Syrran leker med princess. En chichi som paris hilton också har. Dyr och jobbig. De bara skäller hela tiden.


Hemfärden. LAX. Den lyser på kvällen, skitsnyggt.

Det blev mycket, men hoppas det är roligt att kolla?





Kommentarer
Postat av: Laila

älskar din gula klänning.!!!! du var så snygg i den =)

2009-05-24 @ 00:18:55
URL: http://baralaila.blogg.se/
Postat av: Silvia

Taaack, köpte den på h&m rea förra året haha

2009-05-24 @ 00:31:31
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Elmira

älskar också din senapsgula klänning!! ochdina skor?!

du är så sköön din personlighets syns på alla bilder haha

2009-05-24 @ 17:03:14
URL: http://smdh-ncncnc.blogspot.com
Postat av: silvia

tack tack, skorna är jesus sandaler från vila, de finns nu i år också såg jag...



Haha fan va nice det är bra antar jag:P vissa tycker man är knäpp:P

2009-05-24 @ 17:17:28
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0