Min Emma är på väg:D

Ringde henne hon sitter på flygplatsen i Edinborough tror jag. Hon är här 8, så i tälje typ halv 9. Kanske blir en sen fika för oss vi får se. Hon åker tillbaka på fredan men kommer tillbaka om en vecka ändå för att stanna en månad:D wohooo min underbara bästaste vän! Är så glad med henne. Tror ingen fattar oss, jag och hon kommer vara kärringar utan tänder och fortfarande skratta högt som häxor och göra konstiga saker haha! Självklart ska vi sitta i södra Frankrike eller Italien på en underbar gård med utsikt över landskap... hon ska flytta dit om ett par år. Jag ska också det, eller iaf köpa en lägenhet där som man kan vara i flera gånger per år. Självklart kommer min man vara med och hennes likaså. När vi är gifta alltså. Kan man se att det är jag och hon som är män i förhållande:P pahahahah skojjaaaa tro inget nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0