Last karate

Det är sista karate träningen idag för säsongen. Tror inte jag ska vara med, don´t feel good.

Och vad är det med vädret förresten?? Äkta piss det bara regnar hela tiden haha. Men det är bättre att det regnar när man ändå inte orkar ut.

Mina kompisar ska ut idag, skulle med, men palla det också haha. Har blivit sååå tråkig, tror det är vädret. Blir så påverkad av allt typ. Kanske har att göra med att jag är våg. Ständig beslutsångest, ständigt förvirrad hahaha men försöker alltid vara logisk;)

Så. Känns som att jag varit hemma i veckor haha och har inte ens öppnat böckerna...must do some studies, sista tentorna för terminen är om nån vecka...

Nu sitter jag och sippar på mitt te. Ska bädda min säng, I think.



Kommentarer
Postat av: Maria

te är mums!

2009-05-23 @ 15:02:49
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: silvia

Det är lovely hihi!

2009-05-23 @ 15:27:56
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0