Kvällsmackor

Sittet och äter mackor med mina två småbröder. Den ena kollar på mma, helt besatt, usch hatar den sporten fan. Den har ju noll heder, de slår på de som redan ligger... Annars gillar jag kampsport. Roligast är att kolla på all style open, där möter alla olika stilar varandra. Underhållande och intressant.

Nog med sånt. Vad händer imorgon då? Inte så mycket. Efter jobbet vill jag bara hem och vila. Måste läsa ut ett häfte också för en uppgift till måndag. Om vapen och krig. Intressant, men fattar typ nada.Vi ska försöka komma i underfund med varför Sverige säljer vapen till Thailand... Sverige skall enligt riksdagens riktlinjer inte sälja vapen grejer till länder som är krigshärjade o dylikt. 

Bra artikel: http://sydsvenskan.se/sverige/article274212/Sahlin-och-Bildt-strider-om-Jas-Gripen-till-Thailand.html

Nu ska jag fortsätta äta mig fet mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0