Gammal outfit

Ett par veckor iaf. Den skulle till gamla bloggen egentligen...

Men här kommer det. Då jag har varit hemma och inte haft på mig nåt särskilt så bjuder jag på dessa istället.



Kavaj-MQ, tshirt-hm?, byxor-veromoda?, halsduk-hm, väska-aldos.

Jag har vatten i örat. Och jag försökte ljusa upp mitt hår. Kan säga att jag köpte fel, köpte blekning (wrong wrong wrong), så jag tvättade ur det efter ett par minuter då jag såg mitt bebis hår bli gulare:D så nu har jag ett fult hår också, PERFEKT!

Jävla bajs. Kommer inte ihåg vilken toning jag köpte:( ska dit igen och leta....eller bara lämna det så fan orkar inte hålla på hatar sånt.

Bajs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Det var nån komedi :) Haha, du hade ju redan skrivit det i ditt inlägg juuuuuuuue !

2009-05-26 @ 20:38:31
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: PRECIS, EXAKT, ABSOLUT! ;) Man är ju inte "rädd" för dessa anonyma, patetiska idioter (som de tror att man blir), utan tvärtom; man får bara extremt mkt avsmak & så får man sig ett gott skratt. Men ibland, då går det en på nerverna såpass så man måste få ryta till. Man vill veta vem som frågar såna löjligheter så att man kan möta den människan, öga mot öga, och smälla dennes pannben i ett metallskåp, eller någe. Tihi ;)

Puss pårej!

2009-05-26 @ 20:42:36
Postat av: Maria

Svar: PRECIS, EXAKT, ABSOLUT! ;) Man är ju inte "rädd" för dessa anonyma, patetiska idioter (som de tror att man blir), utan tvärtom; man får bara extremt mkt avsmak & så får man sig ett gott skratt. Men ibland, då går det en på nerverna såpass så man måste få ryta till. Man vill veta vem som frågar såna löjligheter så att man kan möta den människan, öga mot öga, och smälla dennes pannben i ett metallskåp, eller någe. Tihi ;)

Puss pårej!

2009-05-26 @ 20:42:48
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: PRECIS, EXAKT, ABSOLUT! ;) Man är ju inte "rädd" för dessa anonyma, patetiska idioter (som de tror att man blir), utan tvärtom; man får bara extremt mkt avsmak & så får man sig ett gott skratt. Men ibland, då går det en på nerverna såpass så man måste få ryta till. Man vill veta vem som frågar såna löjligheter så att man kan möta den människan, öga mot öga, och smälla dennes pannben i ett metallskåp, eller någe. Tihi ;)

Puss pårej!

2009-05-26 @ 20:44:11
URL: http://konversationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0