Från föregående veckor...

Hade samlat på mig bilder som jag inte kunde lägga upp pga blogg skiten men här kommer de.

Vissa har jag säkert lagt upp innan orkar inte tänka ut det haha.


Hittade en dröm jacka. En rosa mocka jacka. Den ser röd ut här pga omklädnings rummet men den var rosa. Sååå jävla het. Fan köpte jag den inte för:(:(:(


Jag såg. Jag tog bild. Och jag gick. Haha. Undrar vad det är för bok!!! Hahahahahah.


Jag kan ha sååå tråkigt på lektion. Ser ni snubben längst till vänster i kanten. Det är han som liknar James Dean/James Franco, visst ser man det direkt?!!


Lärt mig att göra kladd kakor. Jävligt goda också.


Måste visa sötnosarna igen haha!


Hade de till denna outfit. Basic men färgglada skor...


På Karros födelse dag. Hon vägrade visa sig haha. Vi hade jätte trevlig middag på barolo.


När jag har tråkigt blir det så...


Visade denna outfit igår, men här på tåget...


Kan lägga upp de blåa också... I´m so bored.



Kommentarer
Postat av: v

Gosh. du e så snyggast! okända bloggare e så underskattade!!

2009-05-27 @ 18:27:51
Postat av: Laila

babe, vart hittade du din rosa mockajacka!!??? JAG ÄR KÄR MÅSTE HA!!!

2009-05-27 @ 18:35:42
URL: http://baralaila.blogg.se/
Postat av: silvia

Hahahah tack tack, visst är de!



Laila det är en jeans butik eller nåt i gallerian vet fan inte vad den heter! Jag vet samma här...

2009-05-27 @ 19:22:15
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh ser att du startat ny blogg, dina kladdkakor såg goda ut men du visade några vid påsk, dem såg godare ut, hade du recept på dem?

2009-05-27 @ 23:31:16
Postat av: silvia

Yes! Hahahaha fan va taskigt hahahaha bara för att de där hade en jordgubb på! Hahaha. Nej fan har inte receptet på de, har inte träffat min kusin sen dess vi ses typ aldrig... Men jag kan lova dig att mina var godare. Promise. Och det säger jag inte bara för att säga, det är sant:)

2009-05-28 @ 00:18:23
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0