Exotisk i natten


Älskar exotiska tjejer! Så jävla vackra!!! Alltså kolla på henne!

Annars har jag verkligen inte gjort något idag. Nada. Noll. Bara pasta till mig själv. Har lärt mig. Bra för överlevnad.

Imorgon ska jag nog ner till skolan och stan. Vet inte om jag ska stanna och plugga lite i skolan, jag måste egentligen bara lämna tillbaka böcker...men vi får se hur det blir (borde väl öppna böckerna nån stund).

På stan iaf ska jag köpa ett par skor som borde komma in imorn och jag är uppskriven på de. Det är ett par som heter safari från topshop och de är zebra randiga. Hoppas verkligen de kommer imorgon, de ska ringa mig. Inte för att min mobil fungerar men ändå. Ni får se bild på de när jag har de i mina händer. Just nu vill jag inte öga mig själv haha (har ju väntat på de såå länge haha).

Annars är jag skit trött och sur för att min mobil inte fungerar, det verkar vara knas med hela nätet men min mobil är sönder, kaputt, den går inte att öppna ens. Måste använda en mobil jag fått av brorsan som är från kina??!! Ja KINA haha det finns två språk i mobilen, engelska och kinesiska. Ska jag ens fråga vart den kommer ifrån hahaha vi kallar den bara för kina mobilen. Fin är den iaf, platt och jätte fin nokia:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0