Brun utan sol

Jag har bokat tid för spray tanning haha. Ska göra det inne i stan. Har gjort det förut i tälje, på dalgatan och det blev skitbra men ska testa en salong inne i stan som verkar populär. På torsdag nästa vecka blir det av. Har bröllop på fredagen så jag orkar inte stress sola mig i solariet och liksom dö på vägen haha. Så jag hoppas det blir bra och jag blir pepparkaksbrun:D vilket jag blev senast ahahahaha jag blev fan svart! Och min vän Emma. Som är blond. Också svart. Hahahaha fy fan vad vi skrattade när vi såg varandra! Det enda man såg var ögonvitor och tänder hahaha.

Yey vad kul det ska bli:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt kostar det, och vart i stan? vad hetter stället

2009-05-22 @ 19:13:02
Postat av: silvia

I stan kostar det 200 men de kommer höja priset snart, i tälje kostar det 300. Vet faktiskt inte vad det heter men på roombrun.se kan du hitta info om det och ringa!

2009-05-22 @ 19:58:24
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0