Bout me, I fink

KLÄDER
Skor: Topshops
Sneakers: Mina adidas för att springa i och juicy för att gå i? Har aldrig sneakers...
Jeans: Tunna jeans leggings från vero moda. Hatar alla mina designer jeans sorgligt nog.
T-shirt: Umm har ingen favorit t-shirt. Har bara en massa både basic och med tryck.
Underkläder: Victoria secret är de snyggaste iaf. Synd att jag inte kan visa de för att jag är syrian:P ahahaha.

ACCESSOARER
Väska:  Louis eller gant
Plånbok: Fan glömt vad den heter, ett flashigt märke från usa I guess
Solglasögon: Mina hm går före mina guccis tyvärr.
Klocka: Brorsans breitling helst. Annars min dolce eller ck.


TEKNIK
Tv: Ingen aning jätte stor silver iaf
Stereo: Umm kommer inte ihåg den är också silver. Philips tror jag.
Mobiltelefon: Stulen ericsson. Har en old school nokia temporärt, yeah thats how I rooll old school haha.
Mp3: Ipods...
Dator:  Mac

BADRUM
Tandkräm: Det som finns i skåpet
Tvål: Det mamma köper på öob fan vet jag haha. 
Parfym: Just nu guccis nya "flower".
Medicin: Äter inte medicin inte ens alvedon
Vitamin: Tar inte vitaminer äter mat istället
Huvudvärkstablett: Nada, får typ aldrig huvudvärk *peppar peppar*, det är bara att lägga sig och undvika folk när man får det. Har man migrän ska man till läkare och kolla vad det beror på och se över ens vanor.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka, ramlösa de gånger jag dricker det = sällan.
Vin: Dricker inte.
Bröd: Mammas hembakade eller ica maxis stora goda!
Glass: Häägendazs dulce de leche tack som inte säljs längre på ica maxi, god why tell me haha. Vad är det med ben&jerrys för tillfället som alla pippär allas hjärnor om:P, alltså, SÅÅÅÅ GODA ÄR DE INTE, tycker häägendazs tar de...

HEMMA
Säng:  Stor syrian säng?
Lakan: Hello kitty eller ljusa blommiga typ eller basic vitt.
Espressomaskin: På farsans jobb inte hemma haha bara mamma dricker kaffe.
Kylskåp: Såg nyss, sitter i köket, whirlpool, det ni. Hahahahaha.



FÄRDMEDEL
Bil: Den som står kvar
Taxibolag: Behövs inte
Cykel: Vill ha en gammal tant cykel med korg. Har en massa hemma men kör inte med någon...

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hair and fashion academy i tälje.
Bank: Swedbank



Jag snodde den från någons blogg hähä.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahahaha när du sa ''syrian säng'' så visste jag PRECIS va du mena :D



2009-06-18 @ 18:22:18
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: silvia

Hahahahaha! Bra att nån förstod, folk tror säkert att jag är knäpp hahaha

2009-06-18 @ 18:24:59
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0