Vaknat

Åhh så seg jag är. Min dygnsrytm är total kaos. Lägger mig efter 3 och tvingar mig själv upp ur sängen vid tolv, ett...

Måste ändras, detta är inte bra för min kropp.

Idag känns vädret väldigt "utomlandsaktigt", när jag exempelvis vaknar tidigt i istanbul. Det är svalt, man hör måsar och grejer. Enda som saknas är gubben utanför som säljer färskt bröd och solen som tittar fram... 

Saknar att resa. Ska försöka få igenom en resa till paris i höst eller nåt, har jag sagt att emma har en lägenhet där? Hon har bott där många liv i sitt liv när hon var liten, så hon talar flytande franska! Mais oui! 




Update:

And. I like my tea dark.



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Im in!!!! GLÖM INTE

2009-07-09 @ 00:26:44
URL: http://gabbi-butterfly.blogspot.com
Postat av: silvia

Åhh guuu jaaa!! Vi måste! Ska fan kolla biljetter och bara boka för att komma iväg haha

2009-07-09 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0