Vad ska man göra

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Det är fint väder. Och alla mina vänner är bortresta. Vi diskuterade en sak jag och syrran igår. Jag har inga vänner i tälje, förutom 2 stycken. Haha. Som jag alltså umgås med och så, vänner ni vet. Bekanta och kompisar har man massor av. Men riktiga vänner har jag bara två av här, där jag bor. Resten bor utspritt över stockholm, allt från bredäng till vällingby och kista. Och jag orkar aldrig ta mig in till stan nuförtiden, och det finns inte så mycket att göra i tälje, så vad ska jag göra? Haha.

Är trött. Känner mig helt seg. Ska nog ta en promenad eller nåt. Måste plocka undan alla kläder i rummet först. Blää.



Detta är lovely. 

Har velat sy och trixa med kläder länge. Borde göra det nu när jag inte har något att göra. En siden kjol borde inte vara så svårt att göra haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0