Persian


Hade konstigt nog nästan helsvart denna underbara soliga dag. Jag tyckte det såg vasst ut haha.

Håller på och lägger läppglans.

Hade min nya "jeans korsett topp" från topshop. Den är så mycket finare i verkligheten så man ser jeans tyget.

Och så tyckte marias kusin jag såg persian ut. Haha. I guess att man kan ta mig för iranier, inte första gången jag fått det haha.

Ikväll kom mina kusiner förbi och jag höll i lillan, jag kommer INTE bra överens med bebisar. Men hon höll sig ett bra tag iaf...från att gråta alltså.


Varför luktar de så gott?!



Kommentarer
Postat av: Heidi

Hehe från Hovsjö. Där har man bott oxå:-)

2009-07-31 @ 08:58:54
Postat av: silvia

Hahaha vad är oddsen! Var det dig jag såg på bussen igår?!

2009-07-31 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0