nice price

Nu är jag hemma. Hann aldrig lägga upp det jag skulle ha innan jag drog ut. har haft det alldeles underbart! Träffade gamla klasskompisar och allt. Jag och emma hade en fantastisk middag, jag tog oxfilepasta och hon tog nån biff (blodig). Till efterrätt hade jag panna cotta (fy fan vad god den var!) och hon hade cheesecake. Barolo is the shit. Sen drog vi till milano för te och sen till stanleys för att möta upp de andra och ta drinkar. Jag drack inte, körde...och jag dricker ändå inte haha. De drog vidare till hanmmagasinet men som syrian får jag inte vistas ute på uteställen i tälje hursomhelst och med vemsomhelst ahahahaha so sad but so true. Så drog hem till karo och hade mysigt chitchat. En lyckad kväll med andra ord! Och så undrade en snubbe om jag var syrian ahahahah som att det inte skriker syrian om mig på hundra meters håll:P

Hatar att jag inte har kamera att dokumentera allt för det hade varit roligare att läsa men men ni får photobooth med mig och syrran preparing haha.





Syns det att vi dansar ahahahah hon sheakar ni vet turk dansen ahahahha.


Usch ser ni mitt svullna öga hahaha iuugghhh.



HUDKRÄMS MONSTRET AHAHAHAHAHAHAHA! Kommer ångra denna och ta bort den sen hahahahhaha.


nu ska jag umgås med mina syskon<3


Bättre bilder på min outfit kommer sen. Tog med syrrans mobil.


Kommentarer
Postat av: Sandra

HUr får du till fluffen i håret?

2009-07-03 @ 23:06:15
Postat av: silvia

Haha ojj jag hade inte kammat ner det där:P men jag tuperar faktiskt.

2009-07-03 @ 23:19:34
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har TUNG känsla för stil. klassy, som sagt du måste våga mer skit i täljefolket haha ;)

2009-07-04 @ 12:03:05
Postat av: silvia

Haha tack tack vad glad jag blir! Ehh kan säga att man blev utstirrad av allt och alla igår för att man hade något annorlunda:P

2009-07-04 @ 14:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0