Morotskaka

Så, nu är den i ugnen. Har varit sugen på det ett bra tag. Den jag gjort idag kommer nog misslyckas haha, glömde sätta på ugnen innan jag satte igång, så vet inte. Whatever. Har blivit värsta hemma frun, kunde inte ens göra nudlar för ett år sen haha. Har faktiskt upptäckt det niceiga med att kunna laga det man är sugen på för stunden istället för att bara vara sugen och äta det som finns hemma...

Säger till hur den blir. Ska äta den med glass. Den vita överdelen ska jag göra nästa gång jag gör morotskaka för jag upptäckte att vi inte har något florsocker.

Update: Den vart misslyckad. Men det var inte mitt fel. Det var receptets fel. Ska testa med ett annat recept nästa gång. Denna tog jag från den där stora kokboken. Blää, den innehöll inget vetemjöl, inget bakpulver, inget som typ gör det till en smet som inte är rinnig! Det var typ vatten jag la i ugnen haha.

Jaja vem bryr sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0