LOL

Ahahahahahaha! Kommer ha på mig något helt sjukt idag ahahahaha! Visade mina syskon de dog av garv! Snacka om disco ball! Brukar aldrig köra på så mycket färg. Men är helt inne i det för tillfället. Kan väl se lite editorial ut:P

Ok, sneeka peek:P

 + 

Ha ha ha ha haaaa! Ska jag??

Den rosa färgen i skorna finns på undertyget i klänningen, alltså mellan paljetterna, tyckte den skulle "fånga" upp den, men det syns inte så bra, och på långt håll kan det se helt sjukt ut med två starka färger, vad säger ni?

Håret ska jag bara ha rakt och sminket ska jag hålla väääldigt basic. Detta kan gå väldigt fel hahaha men orkar inte bry mig, när fan ska jag använda klänningen annars?!

Kan ju ha svarta skor, men det är så tråkigt föfan.

ELLERRRRR. Så har jag leo klänningen med de rosa eller blåa zara skorna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0