Home sweet home

Känns konstigt att vara hemma igen. Vet inte varför. Kanske för att jag verkligen trivdes på ett annat ställe och kunde tänka mig att bo där. Men en sak vet jag, att det inte finns något skönare än att sova i sin egen säng. Fyy fan vad jag har saknat min stora, sköna säng! 

Bilder från resan kommer imorgon.

Tills dess kommer min specialite. Att trycka in foten i bilden för att visa att jag är där, ha ha ha.


Vattenpipakväll ute. Fattar ni att skitungarna dricker öl och röker vatten pipa hahahaha. Jag var den enda som inte gjorde det haha. I guess you notices ny shuhata-no comments, den är inte min, man tager vad man haver haha.


Och min favorit. Att sitta på trappan och ha myspys framför vattnet. Vad heter det här stället i gbg, måste ta reda på det! Vackert vackert...


Sov gott sugarpeas<3

Make love, not war.





Kommentarer
Postat av: elmira

Det heter lejontrappan =)

2009-07-16 @ 03:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0