Duktig duktig

Åh vad jag har varit duktig. Jag har promenerat! Kommer inte ihåg sist jag gjorde det. Mina ben är spaghetti. De kan inte göra något längre haha. Min kropp har blivit så slö sen jag slutade träna. Ska verkligen försöka promenera lite varje dag. 

Promenerade till stan, solade och promenerade tillbaka. Nu sitter jag här och äter frukt och småpizzor haha. Man mår så mycket bättre när man äter dåligt om man har promenerat. Då kan man ju unna sig utan att få skuldkänslor. Come to think about it. Det är inget jag får, vad det än är jag äter ändå haha.

Och imorgon kommer karo och gabbi från saint tropez, och ååååå vad jag har saknat de! Det är bara de jag umgås med här i tälje så jag har allvarligt talat ruttnat när de vart borta. Jaja. Nu ska jag varva ner.

Ska göra ceasar sallad också haha.

Ha det bäst sockerärtor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0