Cut cut

Har klippt mig. Nu ska jag föfan klippa mig varje månad. Måste ta hand om mitt hår. Kommer inte ihåg sist jag använde balsam eller inpackning. Så idag köpte jag balsam, och redan testat det. Niveas, ganska bra, men föredrar loreals faktiskt eller kerastase (de har riktigt grymma hårinpackningar men gillar inte deras shampon). 

Måste köpa en toning asap! Håret behöver fräshas upp, nu är den solblekt och ser helt smutsig ut.

Skulle vara helt lovely att dra till frisören varje vecka få den fönad, inpackad och allt haha. Men det gör jag bara när vi är i turkiet. Här skulle jag bli helt bankrupt på det eller nåt (plus att de faktiskt inte är så grymma som de i turkiet, nu snackar vi 2-3 pers över ditt huvud för att föna=superfön).

Ja ja, ska ner och äta kvällsfrukost. Längtar nästan tills skolan börjar igen. Mina semesterkilon börjar synas. Behöver lite stress och motion för att må bra. Nu är jag bara en degklump haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0