Äckliga anonyma jävlar

Ni som kommer med äckliga anonyma kommentarer kan sticka från min blogg fattar ni?! Jag skriver på svenska, SMUTS BORT FRÅN MIN BLOGG! Comprende, understand?! Så du kanske fattar på andra språk.

Stick bara. Dra tillbaka till hålet du kom ifrån. Speciellt du som är på en så kallad semester i Turkiet, hur fan kan du ha så patetiskt liv att du orkar hänga på min blogg och skriva sånt när du är utomlands?! Hahahahaha. Synd om såna jävlar som dig. Verkligen, skaffa er en hobby. Gå läs en bok, träffa killar eller tjejer, vad ni än gillar, kolla på tv, sola, ät, ja, VAD SOM HELST. Bara inte in på min blogg. Försök att hålla dig från att klicka dig in. Ok. Vet att det är svårt och du vill se och läsa vad jag gör och allt som har med mig att göra, och att du så gärna vill trycka ner mig och skapa skit. Men det går inte. Jag är så nöjd med mitt liv och är bättre än du någonsin kommer vara för jag skulle aldrig sjunka så lågt som du gör. Dina kommentarer kommer inte publiceras så försök inte ens. Var glad om jag inte får reda på vem du är fattar du. Du kan inte använda andras datorer i all evighet glöm inte det;)

Jealosy is a bad bad thing;)

Ni andra sockerärtor som verkligen är normala människor med vett i huvudet. Ni är sköna. Det ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0