10 favoriter

Fann den i milksignes blogg.

10 FAVORITER
färg: rosa
mat: italienskt
band: System of a down
film: American history x
bok: snabba cash
sport: kampsport gillar jag. Att ha fysisk kontakt och kämpa.
årstid: Sommar som resten av poulationen i Sverige.
veckodag: Fredag
glassmak: Dulce de leche
tid på dygnet: På kvällen. Eller 19.00. Hmm konstig fråga. Pass.

Här ska det nog vara vad jag gör nu. Harfan förstört listan haha.
humör: Pigg.
smak: Choklad
kläder: Vit topp och gråa mysbyxor. Fashion I know.
bakgrund: En tjej i färglada kläder på en säng. 
nagellack: Ett beige. 

Alltså jag fattar inte denna lista längre. Om det är favoriter eller nu för denna sekund.

Aja...

tid: 00.28
omgivning: Köket, syskon, kusin
irritationsobjekt: Tröga människor
- 5 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: mm
brutit mot lagen: mm
blivit arresterad: thank god nej
badat naken: mm
varit med på TV: mm
kysst någon du inte känner: Umm. Förstår inte frågan jag är syrian.
- 3 PERSONER
du kan berätta allt för: J, E, K, N. Nu blev det 4 personer. Ni är fan bäst. De tre sista dömer mig aldrig för något haha.
du tycker om: Samma som ovan. Ingen hemlighet för de jag känner.
du inte gillar: De som man trodde var riktiga vänner men inte var. Inga namn behöver outas. Det vet.
- 2 VAL
kaffe eller te: Te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0