Rational Choice theory

Eff that. Kommer ha mardrömmar inatt. Om NYTTOMAXIMERING!!

Kommentarer
Postat av: R

Heeej!!!



Superbra blogg ;) Det du pluggar verkar väldigt intressant..pluggar du i södertörn eller sthlms universitet? Hur länge har du pluggat?



Ska själv söka i år, så därför är jag intresserad av att veta lite vad du läst.



Ha de bra

2010-01-05 @ 14:56:23
Postat av: Silvia

Menn hejjjj!



Tackar!



Det är faktiskt intressant, har pluggat ganska mycket men just nu pluggar jag statsvetenskap och det är helt ok (överlag tråkigt) haha. Däremot läste jag offentlig rätt innan och det var jätte kul. Det läste jag på södertörns. Sen har jag läst internationella relationer och det var bland det bästa jag läst, jätte kul, och det var på stockholms.



Har pluggat i 5 år, har en magister och nu håller jag på med min andra examen:)



Det är bara att fråga på jag vet nog ganska mycket om skolan by now:P



Ha det bäst!

2010-01-05 @ 15:02:23
Postat av: R

Vad duktig du är !!!!!

Du har verkligen inspirerat mig nu, särskilt när du visar att man kan förena både nöje, plugg och jobb i vardagen. Tack :D



Lycka till med dina studier!!!

2010-01-05 @ 22:39:44
Postat av: d

läste du offentlig rätt som kurs bara eller som program? och hur gammal är du ? hiihii



Peace

2010-01-05 @ 23:26:15
Postat av: Silvia

R: Gosh man kan förena allt om man vill! Det gäller bara att planera och ta en sak i taget;). Tack detsamma!



D: Jag läste program men valde att inrikta mig på offentlig rätt och ta ut min examen inom det även om jag kunde valt något annat. Jag är 23 haha.



Peace out;)

2010-01-06 @ 01:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0