Topshop.com

Här finns det mesta av mina pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du alla dina jobb? Jag har aldrig jobbat menvill verkligen ha något vid sidan om skolan och känna att jag tar ansvar för min egna ekonomi. Dock är jag blyg så jag är osäker på vad man ska säga när man går in till en affär och frågar om jobb? Haha

2009-11-08 @ 23:40:16
Postat av: Silvia

Jag får de slängda i ansiktet på mig faktiskt haha. Jag är jätte utåtgående och har lätt för att hantera människor så folk jag känner brukar rekommendera mig till folk som behöver någon... Vissa jobb hoppar jag på andra skippar jag. Eller har bara hoppat på dessa jag jobbar med hehe och de älskar jag!



Försök bara att va skön liksom (va är d värsta som kan hända) haha om du känner att du vill jobba på ett ställe du går in i, gå bara rakt till en som jobbar där med ett glatt leende och med glimten i ögat och säg hej, jag undrar vem jag kan vända mig till om jag vill söka jobb här? eller hej, jag undrar om ni söker extra personal här. Det är ganska lätt och inte värsta grejen. Oftast ger de dig ett nummer eller en mail adress som du kan skicka in ditt cv till:)

2009-11-08 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0