Intro

Om mig. 
Pluggar statsvetenskap B. Ska ta en politisk examen.
Har magister inom offentlig rätt. Van vid att plugga dubbelt. Tänkte testa på att jobba då jag aldrig jobbat i hela mitt liv. Så denna termin gör jag:
Jobbar på fastighetsförmedling på söndagar, apoteket på lördagar och 3 kvällar i veckan. Samt på nöjestidningen Newz på vardagar. Förutom skolan dåra.
När jag gör något gör jag det all in. På gott och ont. Är våg så jag kan pendla från svart till vitt på en dag (tror jag).
Hmm...något som ni inte vet om mig. Har 5-6 kuddar i sängen men jag sover utan kudde. Alltså, flat med ansiktet på madrassen haha.
Vet inte hur jag får allt att gå ihop eller hur jag hinner faktiskt. Saknar mina sovmorgonar. Så jag gör nog detta bara denna termin. Tröttnar vääldigt snabbt så nästa termin ser det nog annorlunda ut.
Älskar att få frågor. Gillar utmaningar. Hatar överraskningar.
Och just det. Älskar mode och allt som har med det att göra. Klär mig för festligt nästan varje dag. Skulle ha klackar och vara för fin för en vardag hela tiden om vädret i Sverige tillät det. 
Vet inte vad mer jag ska säga. Hmm. Har dålig humor. Men de flesta verkar gilla den eller så ljuger de för mig.
xoxo sockerärtor.
Stay exotic.

Kommentarer
Postat av: Laila

haha 5-6 kuddar!? damn!!!!

jag ska iväg o köpa mig fler kuddar idag fan. minst 2 till, då ska jag ha kudd krig i helgen =)



(Laila utan bloggen :( )

2009-11-13 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0