Snart dags

För en ny mobil. Jag har kollat runt ett tag nu...är ganska petig när det kommer till mobiler, eller allt egentligen. Men speciellt elektroniska saker, jag vill köpa något som jag är hundra på att jag vill ha och som jag ska ha ett brraaaa tag framöver.

Har fastnat för denna, så tror det blir den. Nu har jag iofs sommarlov så jag ska inte stressa med att köpa den, ska hålla mig och kolla runt lite till.

Har alltid velat ha en iphone, men HATAR stora mobiler, värsta jag vet. Så aa vet ej fan, plus att jag behöver en med grym kamera.



Den är inte så stor och tjock som den ser ut, såg den i nåns hand:)

Och så ska jag självklart bära runt på den såhär. Och vid prov kommer jag ha den i fickan, de får straffa mig för fusk om de vill skiter i.



Ska köpa en fin ficka till den också.

Älskar att planera haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0