Mysig klädsel bara

I guess. Ska släppa av syskonen och pga att vi har gäster i huset får jag inte gå runt som jag behagar av mamma. Mina mjukis och sladdriga tröjor drar visst ner på imagen av en fin syrian ahahaha.



T-shirt h&m, jeans forever 21.


Smell you later sugarpeas.

Jo förresten, om ni undrar över all den engelska jag använder så är det för att jag är gymnasieskadad från IB. Alltså, programmet jag läste var en all undervisning på engelska grej. Så det slutade med att vi pratade engelska varje dag, även då vi inte hade lektion...och jaa, det sitter i.

XOXO/ ME

Kommentarer
Postat av: Maria

haha! din blogg är så underhållande :) love it!

2009-06-12 @ 14:29:38
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Maria H

Haha, undervärderar en "fin" syrian. Skamligt att gå runt i mjukisar således! Någon släkt till mig som kommer på besök???

2009-06-12 @ 15:53:06
Postat av: silvia

Tack Maria(K)



Maria kusin, hahaha du vet hur det är... Nej det är från mammas sida. Men snart kommer maria, james och de, du vet fasters barn:)

2009-06-12 @ 16:52:37
URL: http://brownsuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0