Almost done

Jag är snart klar med den här tentan alltså. Skönt, men vet inte egentligen vad jag har skrivit haha! Kommer inte få vg som jag fick på sista iaf:( fän men det är så jävla svårt! Såååå mycket litteratur, allt på engelska, så många olika begrepp namn och saker att hålla reda på som är så lika att man blandar ihop de. Men men. DEMILITARIZE!


We want peace, and the only way to go is a way with no weapons.


Inga vapen=inga krig=inga döda människor. 


Ok så lätt är det inte men det är iaf bättre än att producera mer vapen i hopp om att det ska skydda oss och leda till mindre krig. WRONG. Att upprusta och skaffa vapen leder bara till spänningar mellan stater och gör bara att de också rustar upp och spär på konflikter och spänningar ännu mer. Detta är en av orsakerna till krig. Duuh. Kolla bara kalla kriget, idjoter som bara rustade upp och det höll på att bli krig UTAN ATT NÅGON EGENTLIGEN VISSTE VARFÖR!


Nej, nu fortsätter jag. Sen duscha, städa mitt rum lite och måla naglarna. Tog bort lösnaglarna haha. Ska göra mina egna mycket skönare, de växer ändå så långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0