AGGRESSIONER TILL MAX MIN JACKA STULEN!!!! F****

MIN JÄVLA JACKA HAR BLIVIT STULEN. MITT UNDER PROVET OK. MAN MÅSTE HÄNGA AV SIG. JA SÅ NÅN FACKIN JÄVLA HORUNGE SOM HAR NOLL JÄVLA FACKIN HYFS ELLER MORAL IS IG TAR MIN JACKA!

SOM HAR MOBIL OCH NYCKLAR I FICKAN OCKSÅ!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAAA ÄR SÅÅ JÄVLA FACKIN SUR JAG KAN INTE FÖRKLARA JAG LOVAR.

VEM FAN GÖR NÅT SÅNT??

JÄVLA SMUTS BARN HOPPAS DE INTE KOMMER UNDAN MED DENNA SKIT. 

Har polis anmält, men till vilken nytta, ska kolla om skolan har kameror då kan man se vilka som gick ut under den tid punkten. Ska även försöka få listan på namn och person nummer och personligen fråga alla om detta.

MIN jävla fackin favorit jacka. Hur kan det finnas såna smuts människor alltså? Hur????

Och hem nyckarna fan uuffttttttt! Och mobilen, det var min lille brors för min är sönder! Mitt minnes kort var bombat med bilder på mig:( horungar är så jävla sur.

Hoppas det händer de något så de fattar att de gjort fel.

Vet inte vad jag ska ta mig till. Ska sprida ordet till alla typ... Svart kort skinn jacka (ej äkta skinn), med silver kedjor storlek 34, ericsson mobil med 2 pixel kamera, och två nycklar med miranda nalle nyckel knippa. Om någon vet nåt...man vet ju aldrig...

Masa svordomar bara till de, hoppas de brinner i helvettet fick dra hem i detta väder jävla fitthorungar:)smutsjävla****barn!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jävla KRYP! Har sån lust att spotta såna "människor" i ansiktet!



Hoppas verkligen att du har tur nog att få tillbaka din jacka Silvia. I feel you... :(

2009-06-05 @ 20:55:10
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: silvia

Visst! Blir galen alltså vill veta vem det är! Ska ta ut listan på alla osm skrev tenta... Så vi får se, och lägga upp på kurswebbarna om någon sett nåt. I doubt it.



Fattar inte vad det är för regler, man ska ha skåp, vem som helst kan ta ens grejer...



De kan åtminstånde lämna tillbaka minnes kortet och nyckalrna:(



Bilder går inte att värdesätta, inte jacka heller fan men en mobil kan man bara köpa:(



Skit.



Tack gumman<3

2009-06-05 @ 21:19:33
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: Kusse Maria

Jao Silvi..När man har så fina kläder som du så måste man nästan räkna med att det föreligger stor risk att de blir stulna honey...Fanns inga låsbara skåp eller liknande du kunde förvarat dem i? Svart blank sak med blingbling i.Bah, klart nån tar plagget-går ju inte undvika dess vackra doft (Brownsuga) samt dess glans (Silviglans)...

Låt förövarna styla lite i din glans nu...de lär gå runt o tro att de är Silvia.Ge dem äran!!

Kram..

2009-06-05 @ 22:37:50
Postat av: silvia

Haha kusin du är bäst fan haha, kom och hälsa på oss!



Alltså, så jävla lågt bara, ska inte låta detta gå, ska skriva på skolans hemsida om hur jävla äcklig människan är som tagit den, ok fine ta jackan, MEN LÄMNA TILLBAKA DE JÄVLA NYCKLARNA BEHÖVER DE! Och minnes kortet med alla bilder på mig:( från resor och fester och allt...skit.



Aja, allt händer väl av en orsak, kanske meningen att jag inte ska vara så fäst vid saker jag har...



Smuts människor, om jag ser den jackan på nån brud i skolan kommer dra tillbaka henne i håret!



Finns skåp för mobiler o så...men man brukar ju inte använda de för man tror ju att man kan ha sina saker ifred i sin jacka...

2009-06-05 @ 23:10:41
URL: http://brownsuga.blogg.se/
Postat av: laila

NEEEEJ skojar du? Fan va surt. Hade gått under om jag va du (det var ingen uppmaning om du tror det)

stackarsssssss, äshhhh d händer väl något bra snart trooo på d =)

ha d bäst nu gumman huggsssssss

2009-06-06 @ 14:32:07
URL: http://baralaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0