Torrboll

Denna dag kommer gå åt att inte gör någonting. En sån dag bara. Samt att vädret är grått och det ser ut att regna i vilken sekund somhelst.

Dricker te och läser. Enda som saknas är choklad tryffel. Lyckades äta upp den sista biten igår. 

Men senare ska jag nog göra potatisgratäng. Love it. Med falukorv. Självklart har jag 4 yngre syskon och en kusin att ta hjälp av i den processen ha ha ha. Vem sa att barnarbete vad skadligt? Detta gynnar bara deras kompetens i köket. Haha.

Utöver det har jag haft väldigt ont i nacken sen jag hade feber. Ska nog ta och boka massage tid. 

Och så har jag fått tid för att ta bort den jävla skiten på mitt öga, efter 300 månader. Heja Sverige liksom. 

Update: Springer ner till chokladasken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0