Utkast: Mars 7, 2010

Vad har du för bakgrundsbild?
En på mig själv haha. Från nyår.

Ringsingnal?
En boriiinng. Den vanliga ericsson. Måste byta till min favorit.

Hur mycket batteri har du kvar?
Den ligger i laddaren. Batteriet höll på att dö (weird).

Vem ringde du senast? 
Ehm.. Confidential.

Vem ringde dig senast?
Still confidential.

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Nej

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Haha as I would tell you:P

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Vi ska tjuva träd le:P. 
AHAHAHAHA VA ROLIGA MESS MAN FÅR ALLTSÅ.

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Ehm orkar inte klicka ner till den.

Vad står det i ditt första utkast?
Trodde jag hade skicka
AHAHAHA DET ÄR ETT MESS JAG TRODDE VAR SKICKAT... Såg det nyss haha.

Och ditt 5:e utkast?
Det är en låång inköpslista på allt jag ska ha. Det börjar på svart pälsväst och slutar på guldring. 
Haha.

Har du några sparade medelanden?
Juuup...Men hittar inget nu fan haha.

Har du något i utkorgen? 
Vart är den haha, kan inget om mobiler jag svär.

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Carolin. Vet helt ärligt inte vem det är ahahahah.

Vad har du för kontakter som börjar på M? 
Haha, kan ju inte skriva ut namnen här.

Hur många sms har du skickat?
 
Otroligt många. På allvar.

Vad står det i dina anteckningar?
Vilka anteckningar haha. Har bara en massa plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0