Frågor och svar

Vilken skola går du i? Bor du oxå i södertälje? =)
Jag pluggar på Södertörns högskola just nu och yes jag bor i tälje som dig verkar det som:)
Hur ser din dröm kille ut?
Svårt att definiera egentligen för sånt kommer ändå ner till vad du känner för en person. Men breda axlar, fin rygg, stora armar, lång, snyggt leende (smilegropar skadar inte), djupa ögon, mörk (men ljusare går också haha). 
Vad är sexigast hos en kille?
Ett fint leende. Och charm. Det går nästan hand i hand. Och det med glimten i ögat.
1. Berätta lite om din utbildning slash jobb? 
Min utbildning haha. Jag har en magister inom offentlig rätt, den var ganska stor så jag tänkte hmm why not fortsätta och få ut en examen till. Så det är det jag håller på med just nu, läser statsvetenskap och sen ska jag läsa ekonomi för att få en politisk examen. Det är väldigt mycket samhällsfrågor och grunden i hur ett samhälle fungerar som vi får lära oss. Allt ifrån Sverige till andra länder. Vissa saker mer intressanta än andra of course.
2. Vart får du din inspiration från? miss dressed to impress, always looking fly!
Jag inspireras jätte mycket av människor faktiskt. Sen älskar jag ledande modemagasin som vogue där man alltid hittar inspiration!
Kan inte du skriva om dina helkroppsrenoveringer och lite tips o sånt?
Klart jag kan! Det kommer.
hur mycket väger du och hur lång är du?
Jag väger 50-51 och är 1.60.
Vilken utbildning går du?
Läser statsvetenskap C. Gör min egen utbildning går inte i program längre.
Va kommer du klä dig i i vår?
Jag kommer att ha mycket pastell färger men ändå behålla det tuffa med lack tights och skinnjackor! Och stora smycken. Min outfit kommer ofta bestå av, tights, en fin lös tunika, klackar och skinn jackan över. 
hur gammal är du? vilken linje gick du på gymnasiet?
Jag är 23 och jag pluggade international baccaleureate i gymnasiet. Den engelska linjen med andra ord, allt var på engelska... Därav my english words:P
Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill jobba med mänskliga rättigheter frågor och hjälpa individer till det bättre. Tyvärr är vårt system mer fackat än vad många tror. Hamnar du i statens händer så kommer de se till att hålla kvar dig.
Vill du inte du jobba utomlands?
Jo, det skulle vara kul att testa på en termin eller två. Parlamentet låter tilldragande faktiskt haha. Tyckte om hela jobb grejen därborta när vi besökte det med skolan.
Vilka länder har du åkt till?
Har varit i USA, Turkiet, Schweiz, Holland, Belgien och massa andra länder i Europa.
Vad har du för hårfärg vilken färg färgar du?
Jag har ljusbrunt hår. Jag köper faktiskt en blond färg (typ vilken somhelst, loreal eller garnier funkar bra) och lägger in en en stund och tvättar bort. Ibland toning ibland färg. Hittills har det funkat bra på mig och jag får en fin nyans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0