Very short list

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.

1. Plugga.

2. Ta det lugnt.

3. Plugga.

4. Ta det lugnt.

5. Plugga på riktigt.

 

Vad gjorde du för tio år sedan?

Då var jag 13 och såg ut som ett anorexiafall haha. Gick i skolan som vilken hormon unge som helst. Haha.

 

Ställen du bott på?

Bara i tälje.. Is that sad? Hahahaha.

 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Skrika tills jag låg på golvet.

2. Ge pengar till min familj så de spyr av exakt allt.

3. Köpa en massa fastigheter, investera osv.

4. Donera en väldans massa pengar till fattiga. Åka ner till fattiga länder och se till att bygga skolor och ge de mat.

5. Leva i onödig lyx varje dag. Min toalettsits hade varit gjord av guld. 

 

Jag fortsätter på den sista frågan. Hade rest och shoppat så det inte finns. Aldrig jobbat ett vanligt jobb igen och bara gjort det som fallit mig in för dagen. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0