Te

Jag är en riktig te älskare. På riktigt. Jag anpassar te sort efter både tid på dag och humör haha. Kan skillnaden på de olika te sorterna och vill alltid testa en ny sort som innehåller något extra nyttigt. Vill helst ha lös-te då det ger mer smak och fyllighet enligt mig. Så idag fyllde jag på mitt sortiment med rooibos te(rött, innehåller inget koffein, dricker det på kvällarna), rabarber och grädde (svart te med underbar smak, passar perfekt till frukost eller fika på dagen) och söders höjder (söderte, svart, fruktig och passar exakt vart, när och hur du vill! Ett riktigt favorit te som alla borde ha hemma, efter Earl Grey såklart).
Nu måste jag införskaffa nya burkar. Vill nog ha NKs fina uppradade med te därifrån.
Vad gillar ni för sorts te? Tell me, kanske någon sort jag inte testat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0