Short answers

Ska varje vecka, eller med jämna mellanrum att försöka komma med korta listor. Kan vara roligt att läsa ibland!
Skulle du vilja vara längre?
Nopp, älskar min längd.
Skulle du vilja väga mer?
Neverrrr hahaha.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Haha säkert! Its all about me:P
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha, iugh nej vem fan bryr sig om de är kändisar??!!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Aldrig. Vad är det roliga med att va full?
Plus:
Har aldrig varit full by the way. Har fan aldrig fattat grejen med att vara full haha, man får ju ba minnesluckor och spyr typ och mår illa. Whats the point? Va dig själv när du är nykter istället;)
En skinnklänning jag testade på bikbok. Tyckte den satt konstigt så slog inte till på den. Det var en 34 och är på rea 250 spänn för den intresserade;). Man kan inte vara kurvig man måste va ganska rak i formen märkte jag. På mig åkte den upp hela tiden...

Kommentarer
Postat av: emelie

hur lång är du:)

2010-01-13 @ 18:29:38
Postat av: silvia

Jag är 1.60:) kortis haha

2010-01-13 @ 19:21:48
Postat av: Anonym

det är inte antingen eller, berusad eller nykter. det finns ngt där emellan, om man kan behärska sig

2010-01-14 @ 21:43:48
Postat av: Silvia

Jo absolut, man kan ta en god drink när som liksom. Men frågan gällde full. Så jag svarade endast när det kommer till det.

2010-01-15 @ 00:29:37
Postat av: helen din kusin

de de bästa som finns haha

2010-01-16 @ 12:21:11
Postat av: Silvia

hahahaha du e sjuk kommer aldrig fatta dig o nat

2010-01-16 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0