MMA

Idag när jag promenerade till kontoret på sveaplan från roslagstull som ligger ett par min därifrån såg jag något som caught my attention. Hörde lite röster ett par meter ifrån mig. Spände blicken på fönstrena som låg framför mig. Ser det lysa. Ser det stå "FIGHTING". Alltså jag blev bananas hahaha. Alla som känner mig vet att jag går igång på sånt, älskar hela fighting grejen. Kikade in och såg några stora grabbar ligga där och fightas haha. Den ena satt och såg mig helt inne i deras fight utanför i kylan och tänkte att jag säkert är knäpp eller nåt så jag vände blicken direkt och fnittra för mig själv och gick där helt nyfiken på resten av matchen och deras träning haha.
Älskar sånt.
Och fighting i ring är INTE bråk. Verkligen inte som bråk på gatan. Hatar bråk. Stor skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0