Hmm

Fan jag fick apelsin i ögat haha det svider.
Det jag skulle berätta var. Imorgon börjar jag träna. Hahahahahahahaha! På allvar alltså. Ska börja träna på world class i södertälje. Kommer inte ihåg sist jag tränade alltså. Men älskar att träna, älskar att känna mig fit. Jag har ändå grunden, tränade trots allt karate i över tio år, har tagit ett break nu (sedan ett halv år tillbaka typ) för jag tröttnade och orkade faktiskt inte. Men man ska egentligen tvinga sig själv till att träna för man mår faktiskt bättre och blir piggare av det. 
Så nu kör vi! Ska återkomma med hur det går och hur det är som gym. Jag har tränat på nautilus innan och jag trivdes. Vet dock inte hur det är där nu. Däremot är world class mycket fräschare. Cant wait! Beach 2010!!
Vare nån som sa nåt??!! HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0