Forever young

Kom precis hem. Har jobbat och tränat. Älskar att träna. Men måste komma in i det lite till, just nu får jag spagetti armar och träningsverk...
Detta hade jag idag iaf. Ganska basic. För att piffa upp den ganska tråkiga klädseln idag hade jag mitt färgglada halsband från h&m som jag tycker var ett utomordentligt köp!
Älskar mina gubb skor! Från Nilson! Spring och köp!
Kommer även att använda de på våren till bara ben och shorts. Och blommiga klänningar såklart!
Tröjan är en stickad från Gina tricot. Byxorna forever 21. Armbandet ni skymtar är marc jacobs.

Kommentarer
Postat av: bella

snyggt:)

2010-01-18 @ 21:50:32
Postat av: GABRIEL

Tack så mycket haha :)

2010-01-18 @ 22:45:44
URL: http://gabriel.blogg.se/
Postat av: Silvia

Thank you darling;)

2010-01-18 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0