Hemtentamen

En tenta som ska in på fredag. Och ni fattar alltså inte vad jag har att göra med. Helvettes tenta. 
Nu kör vi.
Teét är färdigt och apelsinen är skuren.
Här kommer en bild på hur jag sminkade mig idag också. Fransarna var inte färdiga:P. Körde på en brun sotning med ganska mycket skugga vid undra fransraden också, det vart skitsnyggt måste jag säga. Ska försöka lägga upp andra bilder sen.
Later sockertoppar!
Update: Den som fattar något av tentan. Ontologi bla bla existensen bla bla "varat" "börat" "Ärat" ååh jag blir knäpp fattar inte sånt flum snack! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du bli?

2010-02-15 @ 00:28:04
Postat av: Silvia

Vill jobba på riksdag eller regering i någon ministers stab. Det är det slutgiltiga målet hehe.

2010-02-15 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0