Hahaha

Har skrivit ut texterna för uppgiften. Sitter alltså framför en dator i skoolan. Han bredvid mig sitter också framför en dator. Och även han är inne på sin blogg. Vet ni vad det roliga är. jag skriver tio inlägg på två min. Han har suttit med ett inlägg i 20 min jag loooovar ahahahahah tycker det är hilarious. Min ruttna humor hahah.

Jag tjuvkika och han har typ 5 rader text aaaaaaahahahaha undrar vad han filosoferar över hahaha.

Nu ska jag iaf hem till Iman och plugga. Undrar om hon har te. Jag behöver te när jag pluggar.

Vi får se.

Jag bloggar iaf därifrån!

Har fixat bilder på det jag har på mig iaf...det blev fluff idag också haha, I love.

XOXO// Silvia (Har typ aldrig skrivit mitt namn så hahaha).

Kommentarer
Postat av: Dm

shoo kan inte du skriva ner de kurser du har tagit och läser typ ? de är inspirerande ;)

2010-02-02 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0