Att klä sig ljust på vintern

Det kommer inte gå över på ett bra tag så vi kan lika gärna göra det bästa av det. Jag försöker iaf klä mig ljust och fluffigt även om vädret vill att man klär sig mörkt och tråkigt.
Här är några inspirationsbilder jag hittade från erin wasons kollektion rvca.
Tips:
  • Ha en stor mysig tröja i någon ljus eller stark färg över dina tights eller svarta byxor. Dra på en mössa och lite halsband så är du klar. Och ett par boots, spelar inte så stor roll vilka haha.
  • Ha en lång eller tjock kofta över din outfit för att värma i kylan. Våga ha den i någon ljus färg och kör på någon snygg kombination i beige eller grå skala. Ni ser att man kan ha raggsockor på ett trendigt sätt också;)
  • Ok, shorts har jag inte vågat mig på denna vinter men man kan ha det, då skulle jag rekommendera boots över knät och lite tjockare strumpbyxor. Ha något "pälsigt" upptill för att inte förfrysa ihjäl;)
Det var några tips från mig och hoppas att ni fick lite inspiration till nya vinteroutfits! Så ta fram lite ljus tröjor och sommarlinnen som ni har under flera lager av koftor och jackor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0