Pic?

Varför syns inte bakgrundsbilden jag har på bloggen?? På min mac syns den men nu när jag kollar på min blogg från skolans datorer så syns inte min bakgrunsbild, jag har bara en tråkig vit blogg! Whyyyyyyyy hahahahha har ju en jätte fin bild på tjejen med zebra randig kavaj!

Öfffff hatar blogg.se fattar inte hur ja ska göra så att den syns för på min dator syns den!!

Ser ni den eller??

Och som ni ser kan jag bara göra mellanrum på skolans datorer. Det kanske är min dator det är fel på, hmm...

Kommentarer
Postat av: nisha

hahah överlevde du föreläsningen.. ser inte heller någon bild :(

2009-09-15 @ 15:52:41
Postat av: silvia

Överlevde och överlevde...frågan är huuur jag överlevde haha.



Alltså skit konstigt, ska pilla på inställningarna nu igen!

2009-09-15 @ 21:44:54
Postat av: Elmira

men alltså, fatta hur mycket jag har saknat dig o laila då! har ju inte kunnat komma in på era bloggar. LETADE t.om upp er på facebook men visste inte erat efternamn så det var inte så lätt haha. gör allllllllllllldrig din blogg hemlig igen silviii! jag kommer inte uppdatera på några veckor, håller på å flytta till romania nu men när ja fixat internet därborta så bloggar ja igen.. men följer era bloggar sålänge =)! LoVE

2009-09-15 @ 21:45:46
URL: http://smdh-ncncnc.blogspot.com
Postat av: Sara

ja ser ingen bakgrundbild:( inte heller någon header

2009-09-15 @ 22:05:27
Postat av: silvia

Kolla om ni ser nu:D

2009-09-16 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0