Make up

Köpte foundation för ett par veckor sen. Tog den mörkaste. Den vart för ljus på mig ändå och jag är inte ens brun nu. SÅ jag var tvungen att köpa en mörk mörk för att kunna blanda ut med den ljusa. 
Den ljusa är den till vänster som ni ser. Det är mineral foundation från maybelline. Jag gillar den faktiskt, den täcker bra men ser inte för "kakig" ut på ändå. Men en av mina absoluta favoriter är true match från loreal. Har använt denna förut och jag äälskar den. Fin färg, täcker jätte bra och ser ändå naturligt ut!
En annan favorit är matt foundation från make up store. Bättre för de med blandad hy än den från maybelline då den ger lyster och kan bli för glansig på de som har t-zon eller fet hy. Så testa den ni kommer inte att bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0