Long day

Jobbade inne i stan. Sen skulle jag hämta upp Karo och vi skulle på matchen. Men det sluta med att vi satt kvar hemma hos henne, ingen orkade röra på sig. Vi satt i köket och åt och snackade en massa. Så härligt.
Men var ändå tvungen att hämta syskonen. Trafik kaos till max. Plus att vi förlora. Haha. Aja vi vann ju alla de andra gångerna;)
Väl hemma så kolla jag om Nisha ville komma förbi och det gjorde hon. Jag fixade lite sallad och mackor (vet inte om svalde för att hon gillade det eller för att hon inte ville vara taskig mot mig haha:P). Vi snacka om allt och kläder i evigheter haha. Skönt som fan.
Nu sitter jag här igen och dricker te. En ny favorit.
Bangalore Palace haha klockrent.
Nu ska jag surfa runt lite. Har inte gjort det idag.

Kommentarer
Postat av: nisha

hahaha det var gott!! jag är inte ens hälften så kräsen som du är när de kommer till mat hahhaha

2009-09-28 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0